Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

zondag 18 oktober 2009

Bericht 1

1 opmerking:

  1. In dit geval voelde ik mijzelf de dienstverlener.

    Dame in de boom
    Er wordt aan de deur gebeld door een dame met hoofddoek. Ze heeft nog wat moeite met de Nederlandse taal maar haar verzoek is duidelijk; of ze walnoten mag rapen in onze tuin. Natuurlijk mag dat en even later zit ze zelfs in de boom. Er wordt naar hartenlust geschud en geraapt. Het levert haar een mooie voorraad op en voor de eekhoorns blijft genoeg over.
    Een dag later staat dezelfde dame weer op de stoep. Ditmaal glunderend en met een schaaltje ovenverse Baklava in de hand. Wij nemen het met plezier in ontvangst.

    BeantwoordenVerwijderen