Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

maandag 19 oktober 2009

Vaste klant
Gisteren was ik er weer even, juwelier Gort in Amsterdam. Door de service daar herinnerde ik me ineens weer waarom ik altijd daar naartoe ga. Een aantal jaren geleden had ik een ring gekregen, die ik even liet opschuren en schoonmaken. In dat proces was er iets rond geschuurd, wat strak zou moeten zijn. Toen ik dat aangaf werd dat onmiddellijk serieus genomen. Mij werd beloofd dat er een nieuwe zelfde ring besteld zou en dat de bestaande ring iets aangepast zou worden zodat ik die kon dragen totdat de nieuwe ring was gearriveerd. Sinds die tijd ga ik altijd naar deze juwelier om iets te laten maken en af en toe valt mijn oog op iets moois dat ik koop.
C.N. uit Amsterdam

1 opmerking: