Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

woensdag 2 december 2009

Knuffel vermist!

Afgelopen zaterdag waren wij de berging aan het leeghalen en brachten een hele berg spullen naar afvalscheidstation Crailo.

Helaas is toen de slaapknuffel van mijn dochter tussen de spullen terecht gekomen. We hoopten in de textielbakken. Dochter in tranen en toen boden 2 van de mensen die daar werkten aan om als de textielbakken geleegd werden er tussen te zoeken naar de knuffel. En dan gisteren even te bellen of hij gevonden was. Een van de twee zou er niet eens zijn, maar wilde gebeld worden als de bakken geleegd werden zodat ze kon helpen zoeken.

Gisteravond werd ik gebeld dat de bakken nog niet geleegd waren, maar dat dat vandaag, 1 december zou gebeuren. Vandaag gebeld: knuffel niet gevonden. Heel jammer, maar petje af voor de dienstverlening.

Groetjes,
Dagmar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten