Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

woensdag 24 februari 2010

Een van mijn favorieten!

Ik weet het is niet origineel, maar ik werd vandaag weer blij bij de Etos op de Haarlemmerdijk in Amsterdam. Een vraag over mascara's (een goede vinden is heel niet makkelijk) en ik kreeg meteen goed ervaringsadvies. Oprecht, geinteresseerd en aandachtig. Een vergissing bij de kassa werd vlot, vriendelijk en vrolijk rechtgezet.
Wat zou de wereld er anders uitzien als je altijd zo werd geholpen.
Mijn oprechte dank.

E. Janssen, Amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten