Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

woensdag 9 december 2009

Service

Vandaag bij de fietsenmaker in de Buiten Brouwersstraat om even de fietspomp te lenen. Dat mag altijd, alleen dit keer was de pomp kapot. Of ik even mijn fiets naar binnen wilde rijden. Beide banden werden voor me opgepomd met een luchtslang. Van de achterband bleek het ventiel kapot, deze werd keurig vervangen. Betalen mocht ik niet, dat hoorde bij de service.
B de Vries, Amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten