Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

dinsdag 15 december 2009

Super service

Vanochtend wilde ik Norit ruilen bij de Etos op de Haarlemmerdijk in Amsterdan. Dit potje was gewoon dicht en had ik gisteren gekocht. Ik had Immodium nodig en wilde het een voor het ander ruilen. Zonder problemen werd de Norit teruggenomen, terwijl me werd uitgelegd dat het potje niet meer opnieuw verkocht mocht worden. Ik was er stil van.... Toen ik aangaf dat ik dat wel van ongelofelijke service vond getuigen, beaamde de mevrouw achter mij in de rij, 'dat is altijd hier, daarom kom ik ook zo graag'.
E.Janssen, Amsterdam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten