Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

dinsdag 19 januari 2010

Een vriendelijk gebaar.

Op de avond van 24 december zou ik naar Londen vliegen om aldaar de feestdagen door te brengen. Vanaf mijn huis naar Schiphol nam ik de bus, alwaar ik vriendelijk gedag werd gezegd door de buschauffeur. Ik had al ingecheckt met mijn OV chippas en was al gaan zitten, toen de buschauffeur zei dat ik meteen weer uit mocht checken. Een gratis ritje vanwege de Kerstavond. Zo konden mijn feestdagen goed beginnen met dit uiterst vriendelijke gebaar!

B. Janssen, Amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten