Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

maandag 6 juni 2011

Een beetje extra aandacht!

Een ervaring wil ik delen. We waren onlangs (nou ja, even geleden) bij Hotel Bon'Aparte in Lochem. Daar werden we 's avonds verwelkomd met een driegangendiner. Ik heb niet eerder meegemaakt dat het eten zo bijzonder was dat de ervaring door mijn hele lijf gedeeld werd. De duivenborst was letterlijk te voelen in mijn hartstreek, die al bij de eerste hap warm werd. Sommige hapjes brachten een tinteling in mijn buik en andere weer in mijn keel. Het was echt bijzonder. En het mooiste van alles: mijn soep werd door de ober in een kan naar onze tafel gebracht. Vanuit de kan goot hij langzaam en zorgvuldig de soep in mijn bord. Hij zei: Zo geven we onze gasten graag een beetje extra aandacht.

S.Neutkens Nijmegen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten