Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

dinsdag 17 mei 2011

Dienstverlening die verder gaat.

Laatst ontmoette ik iemand die zelden voorbeelden had van goede service. Speciaal voor haar, beschrijf ik vandaag deze ervaring.

Vorige week contact met mijn zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid. Er is wat verwarring over een factuur die ik heb verstuurd. Het waren er in totaal drie. Maar deze bestond uit één duidelijke factuur en twee doordrukvellen met kosten gemaakt voor een bloedonderzoek in een laboratorium. Deze laatste twee komen uit Belgie en zien er anders uit als de facturen die we normaal ontvangen. Ik verkeerde in de veronderstelling dat alles duidelijk was. Omdat ik geen afschrift van betaling van deze laatste facturen kreeg, belde ik met zorg en zekerheid. Aan de telefoon een vriendelijke dame, die me zo goed mogelijk probeerde te helpen. Helaas werd ons gesprek afgebroken en aangezien ik ergens naar toe moest, dacht ik dat komt later wel. Eenmaal thuisgekomen stond er een medewerker van zorg en zekerheid op mijn voice mail. En de volgende ochtend werd ik prompt gebeld. Hij gaf aan de factuur en de verzamelstaten als één gezien te hebben en dus de daadwerkelijke factuur die erbij hoorde te missen. Na een kort gesprek liet hij mij weten dat hij even zou bellen met het laboratorium om te vragen om de juiste factuur die erbij hoorde. Het was niet de normale gang van zaken, maar hij wilde dit graag even voor me oplossen. Na 10 minuten belde hij me opnieuw terug en liet me weten hoe het nu geregeld kon worden. Ik voelde me dankbaar voor zo'n bereidheid me te helpen.

Esther Janssen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten