Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

vrijdag 25 maart 2011

Bijzondere ervaringen en een mooie reactie

Ik leef,
Ik ben gezond,
Buiten is het licht,
De zon schijnt.

De kat speelt verstoppertje met zichzelf,
En vangt en passant een muis,
Mijn dochter is fantastisch,
Ik kijk en streel haar zachte huid.

Ik begroet een invalide man en help hem
Zijn appels in een zak te doen,
Mijn dag is goed, zegt hij,
De mijne ook.

Ik spreek en vraag de buurman hulp,
Hout wordt in spaanders
Gehakt en afgevoerd,
Opruimtijd.

Ik leef beschreven, uit TIJD, gedichten en gedachten (bundel in wording)
van W. van Tuyl uit Amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten