Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

dinsdag 1 februari 2011

Allebei blij

Vlak voor het einde van het jaar, voordat het nieuwe tarief van de zorgverzekering zou ingaan, belde ik mijn verzekering Zorg & Zekerheid. Ik stelde wat vragen over vergoedingen voor bevallingen en eventuele ivf behandelingen. Uitgebreid kreeg ik hier antwoord op. De meneer die mij hielp keek nog even naar mijn verzekeringsgegevens en vroeg mij of ik, alleen op deze polis verzekerd was. Op mijn bevestigende antwoord liet hij me weten in dat geval een singleskorting te kunnen aanbieden van 10% voor 2011. Na onze hele gesprek van hiervoor, vond ik dat wel komisch. Uiteraard erg blij, vroeg ik hem hoe hij deze korting ineens kon aanbieden. Hij vertelde me dat ze bij Zorg en Zekerheid graag ook iets wilde doen voor die mensen die geen mogelijkheden hadden zich collectief te verzekeren. Ik liet hem weten dat ik erg blij verrast was omdat ik de kosten voor de zorgverzekering langzaam wel erg duur begon te vinden. Ik had al wel diverse andere polissen opgevraagd, maar deze verzekeringen dekte niet wat ik nodig heb. Zo kwamen we een beetje in gesprek, hij vroeg door over waarom ik naar andere verzekeringen had gekeken, ik over het waarom van de korting. Beiden spraken we daarna uit dat we blij waren. Ik uiteraard met de geboden korting, hij dat hij mij blij had kunnen maken. En doordat we beiden uitspraken dat het ons raakte, werd het voor mij een gesprek waar ik als ik er aan terugdenk nog blij van word.
E.Janssen Amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten