Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

maandag 18 januari 2010

Uitzonderlijke Gastvrijheid in Azië! (2)

Een gulle gift

Wachtend op de bus in Thailand bestelde ik een espuccino (???) bij een klein koffiehuisje tegenover het busstation in Ban Phe. Ik was al een aantal uren onderweg en moest heel nodig naar de wc. Jammer genoeg moest ik daarvoor naar het busstation. Bij hoge uitzondering vroeg ik de dame van het koffiehuisje of ik mijn rugzak even bij haar mocht zetten en of ze er een oog op wilde houden. Geen enkel probleem. Eenmaal teruggekomen, bestelde ik nog een flesje water voor onderweg in de bus. Ik had helaas geen klein geld meer en gaf haar 100 bht, waarmee ik de 8bht voor het water wilde betalen. Met een grote glimlach schonk ze me het flesje.
E. Janssen, Amsterdam

Geen opmerkingen:

Een reactie posten