Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

donderdag 22 april 2010

Hulde aan Bread & Beans!

Vanmiddag dronk ik mijn dagelijkse koffie bij Bread & Beans in de Theresiastraat in Den Haag. Het was lekker rustig in de zaak, de koffie en tijdschriften waren prima. De werkneemster hadden voordeelbonnen voor Eftelingkaartjes over en gaven deze als cadeau aan mij. Daar kan ik veel kinderen op school blij mee maken!
Bij het afrekenen had ik iets teveel haast.. Thuis ontdekte ik dat ik mijn nieuwe mobiele telefoon in de zaak had laten liggen. Ik belde mijn eigen nummer. Bread & Beans nam op met 'Dit is de kwijtgeraakte telefoon, met wie spreek ik?'. Opgelucht haalde ik de telefoon later weer op. Hulde aan Bread & Beans!

Saskia Hellas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten