Welkom bij Fijnomtezijn

Op dit blog kun je jouw positieve ervaringen in de dienstverlening delen. Dagelijks zijn er vele voorbeelden van dienstverleners die vanuit hun hart de ander helpen, er iets bijzonders van maken. Hun liefde voor hun vak en het leven delen met anderen en er een dag vol plezier van maken. Niet vaak worden deze ervaringen doorverteld of gedeeld. Waar je je op richt, dat groeit en dat is precies waarom fijnomtezijn is opgericht. Een platform dat uitnodigt alle leuke, ontroerende, fijne en goede ervaringen die je hebt opgedaan in de dienstverlening te delen. Ter inspiratie, als uitnodiging, als compliment en om in te zien dat er elke dag veel waardevolle momenten worden gedeeld. We nodigen je uit om jouw positieve ervaringen te delen. Dit kan je doen door een email te sturen naar reactie. Vermeld in deze email jouw naam en die van het bedrijf. Indien mogelijk ontvangt ook het bedrijf een verwijzing naar het compliment op dit blog. Verder zijn er tips voor dienstverleners om nog beter aan te kunnen sluiten op de wens van hun gasten, klanten of bezoekers.

donderdag 9 september 2010

PrijsTopper is Top!

Op de valreep voor een spannende WK-voetbalwedstrijd kocht ik afgelopen juni een flatscreen tv. Omdat het bijna sluitingstijd was en het toestel niet op voorraad was mocht ik het showmodel meenemen. Met de belofte dat als het toestel niet beviel ik het zo weer kon ruilen. Dat was de eerste goede service waar ik dankbaar gebruik van maakte de volgende dag.

Vlak daarna ging ik op vakantie en bij terugkomst probeer ik digitale televisie te installeren. Dat lukte niet omdat het gekochte toestel niet geschikt bleek voor Ziggo-digitale televisie. Ondanks dat de aanschaf inmiddels 6 weken geleden was en ik de doos niet meer had, mocht ik het toestel teruggeven en kocht ik een ander model. PrijsTopper installeerde voor mij het digitale televisiepakket waardoor ik bij thuiskomst direct goede ontvangst had. PrijsTopper in Voorburg biedt superservice!

H.van O uit Den Haag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten